Voor ons operations team zijn wij op zoek naar versterking. Heb jij een technische achtergrond en haal je energie uit het helpen van klanten bij uiteenlopende technische vraagstukken. Ga je klantgericht te werk en zie je snel de verbanden in gecompliceerde storingen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als technisch helpdesk medewerker zet jij je technische en servicegerichte skills in bij ons operations Team. Je helpt onze klanten met complexe technische vraagstukken over onze kassasystemen en gerelateerde systemen. Dit doe je door klanten telefonisch te woord te staan vanuit ons kantoor in Amsterdam.
Klanttevredenheid en oplossingsgericht denken staat bij jou altijd voorop. Wij bieden jou een uitdagende baan met veel verantwoordelijkheid en vrijheid binnen een hard groeiende leverancier van POS (kassa) systemen. Kom jij ons team versterken?
Om onze groei te helpen hebben kandidaten die meerdere talen spreken (zoals Duits, Arabisch, Engels) onze voorkeur.
Wat ga je doen:
En later eventueel:
Wat kan je van ons verwachten:
Wat verwachten we van jou:
Soort dienstverband: Fulltime, Vaste baan, Tijdelijk
Contractduur 7 maanden
Salaris: €2.500,00 – €3.300,00 per maand
Rooster:
Secundaire arbeidsvoorwaarden:
Soorten aanvullende vergoedingen:
Screeningsvragen:
Taal:
Werklocatie: Fysiek
Verwachte startdatum: 01-09-2023
Wij leveren voordelige en gebruiks-vriendelijke kassa's voor elk type ondernemer. Bekijk al onze producten!
Besparen op de kosten van bezorgdplatformen? Povis ontwikkelt uw eigen bestelsite.
Ervaar het gemak van automatiseren. Integreer jouw omgeving met onze kassa. Bekijk als onze koppelingen!
Ontvang regelmatig updates en ondersteuning, ook buiten kantooruren om. 24/7 bereikbaar!
Tijnmuiden 49, 1046AK Amsterdam.
Tijnmuiden 49, 1046AK Amsterdam.
Tel: +31 (0) 20 2900 109
E-mail: info@povis.nl
Kvk: 69403082
BTW: NL857861591B01