Top service voor self service

“Dit kán niet, dit lijkt veel te veel op het origineel!” Niet veel eerder was het ontwerp van het menu van de self service kiosk van een van onze klanten nog afgekeurd door het Franse hoofdkantoor van de franchiseorganisatie. De klant, die het gewraakte menu door een andere organisatie had laten bouwen, was naar ons toegekomen in hoop hulp te vinden. Hij had vanuit Frankrijk te horen gekregen dat het hele ontwerp net zoals het origineel moest zijn dat in Frankrijk was gemaakt. Dezelfde uitstraling, dezelfde kleuren… kortom, dezelfde huisstijl. En dus is dat wat het team van Povis neerzette. Tot grote schrik van het hoofdkantoor dat zich ineens realiseerde dat ze daar niet de juist licentie voor hadden gekregen van de Franse ontwerper. Met andere woorden: dat wat we hadden neergezet was te goed! Een klacht die we niet vaak krijgen. Gelukkig zijn we niet voor een gat te vangen en nadat we wat kleine wijzigingen in het ontwerp doorvoerden kon de kiosk toch in gebruik worden genomen.

 

Gebruiksvriendelijk

De self service kiosken en kassa’s die Povis aanbiedt, onderscheiden zich niet alleen in het ontwerp dat goed aansluit op jouw huisstijl, maar juist ook in hun gebruiksvriendelijkheid, flexibiliteit en aanpasbaarheid. Of je nu een bubble tea-winkel hebt of een supermarkt bent, een restaurant runt of een fastfoodzaak, onze zelfbedieningskiosken en -kassa’s kunnen worden afgestemd op de specifieke behoeften van jouw onderneming.

 

De voordelen van self service

Voor jouw klanten is een van de grootste voordelen van zelfbedieningskiosken de vermindering van wachttijden. In een drukke ijssalon is op een zomerse dag de rij aanzienlijk korter, zelfs wanneer iedereen op zijn gemak wil beslissen welke smaak ijs het moet worden. Met een zelfbedieningskiosk kunnen klanten in hun eigen tempo door het menu bladeren en hun bestelling plaatsen. Zo kan het personeel zich volledig richten op het klaarmaken van bestellingen in plaats van deze op te nemen.

Maar ook jij als ondernemer ervaart veel voordeel van de self service systemen. Door het bestelproces te automatiseren, kun je met minder personeel werken, vooral tijdens piekuren. Dit verlaagt niet alleen de loonkosten, maar stelt medewerkers ook in staat zich te concentreren op andere essentiële taken, zoals voedselbereiding of klantenservice.

 

Integratie met het kassasysteem

Elke kiosk of self service kassa is gekoppeld aan het (bestaande) kassasysteem. Fijn, want dat betekent dat je het beheer vanuit een punt kunt regelen. Van het aanpassen van het menu, het beheer van de boekhouding, tot het centraal doorvoeren van een nieuw logo. Doordat alles met elkaar in verbinding staat, kost het je slechts één handeling om een wijziging op alle apparaten door te voeren.

  • Gecentraliseerd Beheer

Alle gegevens, waaronder menu-items, prijzen en afbeeldingen, worden beheerd vanuit één centrale locatie. Wanneer er een wijziging in de kassa wordt doorgevoerd, wordt deze automatisch doorgevoerd op alle aangesloten apparaten, zoals zelfbedieningskiosken en websites.

  • Eenvoudige Updates

Ondernemers hebben de volledige controle over hun systeem. Ze kunnen eenvoudig prijzen aanpassen, nieuwe items toevoegen of afbeeldingen wijzigen. Moeten afbeelden worden bewerkt voordat ze zichtbaar worden, dan staat het team van Povis klaar om je te helpen.

  • Consistente Branding

Met geïntegreerde systemen kunnen bedrijven zorgen voor een consistente uitstraling op alle klantcontactpunten. Van het kiosk-menu tot e-mailbonnen, alles kan uniform worden gebrandmerkt, waardoor de klant een samenhangende ervaring krijgt.

 

Hardware- en softwareoplossingen

Bij het kiezen van een aanbieder van self service kiosken of kassa’s is het belangrijk om zowel de hardware- als softwareaspecten in overweging te nemen. Povis biedt budgetvriendelijke oplossingen door apparatuur zelf te importeren, te programmeren en te testen. Deze aanpak verlaagt de kosten aanzienlijk in vergelijking met grote merkproducten.

De software die deze self service kiosken aandrijft, wordt op maat ontwikkeld, waardoor er meer flexibiliteit is om aan jouw specifieke behoeften te voldoen.

 

We staan voor je klaar

Wanneer je kiest voor een self service-systeem van Povis dan kun je rekenen op uitstekende service. Niet alleen laten we je uitgebreid alle mogelijkheden van de nieuwe kassa of self service kiosk zien, ook ’s avonds en in het weekend zijn we telefonisch bereikbaar, mocht er toch iets onduidelijk zijn. Zo sta je er nooit alleen voor.